motherofcats 26+2 hamileyim 2 gündür kasıklarımda hareket ediyor bebek ama hareket harici günde 2 3 defa kasıklarımda kalp atışı gibi bir atış hissediyorum pıt pıt pıt ediyor 2 3 dk bazen daha uzun sürüyor bu hıçkırık mıdır?
uraz_ve_annesi- motherofcats büyük ihtimalle hıçkırık bende o haftalarda hep kasığımda hissederdim hıçkırığını ☺️
Hil38 Bende 28+2 yim bahsettiğiniz ritmik atışları gün içinde bende hissediyorum. Hıçkırık diye tahmin ediyorum bebişin hareketlerinde kısıtlılık azalma vs de yok çünkü ☺️