Kızlar kaç gündür yazıyorum sancılar geçmeyince öğlen 2 de hastaneye geldim 6 cm açılma olmuş 2 saat içinde 10 a çıktı ve prensesimi kucağıma aldım ben zor süreç atlattım o yüzden yazmak istemedim rabbim herkese yaşatsın bu duyguyu onu kucağıma alınca herşey bitti gitti 🤗🌸