Mayıs ayında dış gebelik geçirdim. İğnesiz ameliyatsiz kendiliğinden düştü bebek. Doktorum iki ay korunsan yeter demişti. Hamileyim 4 temmuzda kan verdim beta 22 çıktı 6 temmuzda 63 iki katını geçmiş bayramdan sonra gel bakalım keseyi görebilir miyiz dedi 15 temmuzda randevum var bir daha da kan vermedim. Uyku tutmadı çok gerildim korkuyorum tekrar aynı şeyi yaşamaktan kan vermeyi düşünüyorum ama inanın o sonucu bekleme stresini bile su an kaldıracak durumda değilim gibi geliyor. Var mı dış gebelik sonrası sağlıklı gebelik geçiren Allah’tan hayırlısını istiyorum dua ediyorum ama inanın korkuyorum.. 😔