Bende çok çektim 15 gün antibiyotik kullandım yine geçmedi sonra karanfil yağını duyup aldım uyuşturuyor ama pek ağrıyı kesmiyor. Kullanırsanız dikkat edin benim yanağıma aktı hemen yaktı cildimi günlerce kırmızı gezdim. Acile gidip damar yolundan antibiyotik ve ağrı kesici alırsanız bi o kesiyor