SemaOnur Kızlar burası bende resmen alıskanlık olmuş dogum yapalı 3 ay oldu ama her gün foruma girip bakıyorum 🤣 Hamileliğimde de her gün buralardaydım zaten var mı benim gibi olan🤣
Zuhalkorkmaz2205 SemaOnur happy kidsi kullanıyo musun ? Orası mı güzel burası mı 😍 ben daha doğuramadığım için oraya geçemedim merak ediyorum 😂
Ebrar34 SemaOnur aynen bende 1 ay oldu doğum yapalı edindiğim tecrübelerden kimlere yardım edebilirim diye giriyorum hergün 🤗
Nrsaytr Zuhalkorkmaz2205 ben merak ettiğim bir çok konu yüzünden daha doğurmadan onu da indirdim. Daha doğurmadan okumaya başladım insanların deneyimlerini 😂 bebeğim doğunca tekrar silip yüklücem
sudamlasi Zuhalkorkmaz2205 burası daha heyecanlı😂 ben yükledim telefonuma doğmamış bebeğim 1 ay 2 günlük olmuş şuan🙈😄
Zuhalkorkmaz2205 sudamlasi aaa gerçekten mi 🤭bende sabırsızlığımdan indirdim senin gibi 😂 ama tarih istediği için geri sildim üye olmadım heyecanı kaçmasın diye 😂😂🙈