Moonlight38 Nes_ Canım benim de üst sınırda çıkmıştı, hem doktorum hem aile hekimim gebelikte normal olduğunu, dikkate almamam gerektiğini söylediler. Kansızlık, B12 ve enfeksiyon değerlerini çok önemseyip onlara ilaç yazdılar
Nes_ Diğer değerlerimde sıkıntı yok ama demirim de yüksek çıkmış çok enteresan bi sekilde demir ilacımi bırakıp bırakmama konusunu doktora gidince sorucam.
_Lavinya Nes_ Kullandığınız ilaçtan dolayı yüksek çıkıyor. Bıraktığınızda tekrar azalmaya başlayacaktır. Bence demire devam edin.
Moonlight38 Nes_ Demir önemli, doğumda kan kaybı olmaması için kullanmaya devam edin. Bnm demir eksik çıktı, doktorum demir ilacını günlük 2 doza çıkardı.
eliz3 Nes_ demir bağlama kapasitesi yüksekse kansızlık var demektir kansızlık arttikca demir bağlama yükselir aklınızda bulunsun yani ilacı kullanmaya devam etmelisiniz eger (demir baglama) yuksekse
Ozge_5516 eliz3 kansızlık demek mi bnmde demir baglama kapasitesi yuksek cikti bnm degerlerim dusuk cikti hepsi kaninm b12 düşük ama duzenli kullnmamastim smdi duzenli kullniyorum
eliz3 Ozge_5516 kullanmaya devam edin kan değerleri düştükçe demir bağlama yükselir bu kansızlık ve demir eksikliği belirtisi:)