eserce05 1 oğlum var 2. Geliyor inşallah 🙈 6. Haftamdayım aşırı yorgun ve bitkin düşüyorum. Wc çok sık gidiyorum. Bel ağrm oluyor :) ilk gebeliğimde bunların hiç birini yaşamadım bu sıpa yorucak sanırım :) sizde durumlar nasıl bakalım ☺️
Rabiakltk5 eserce05 bel ağrım vardı geçti çok şükür 3 gündür mide bulantısından mahvoldum yesemde yemesemde midem bulanıyor 6+3 olduk burada
Rumeysa6115 eserce05 bende 6+3 üm. Çok uykulu yorgun halsiz hissediyorum ve aşırı midem yanıyo yesem de yemesem de öldürüyor beni ama buna çok şükür tabiki 🥰
eserce05 Rabiakltk5 hayırlı olsuuunn❣️ Rabbim en kolay şekli ile atlatmamızı nasib etsin tez zamanda geçer inşallah şikayetleriniz💖☺️
eserce05 papatyadenis yaaa bol bol dinlenin o halde :) benim ilk oğlan sürekli niye uyuyorsun diye tepemde 😀 maalesef rahat yok :) Bol dinlenmeli sağlıklı bir zaman geçirmeniz dileği ile ♥️
eserce05 Rumeysa6115 ay hadi bakalım yiyin gitsin her türlü mahvediyor zaten tadını cıkarın😀😀 her anımıza şükür dediğiniz gibi ♥️ Sağlıklı olalım her birimiz inşallah♥️ Boş dinlenmeli uykulu yemeli günler dilerim😀♥️
eserce05 Nurnur000 hay maşallah minnacık sıpalar nelere sebeb oluyor Allahımın mucizesi işte🙈💐♥️ Güzel güzel dinlenin ayaklarnızı uzatın güzel günlere çok az kaldı🙈❤️
Rumeysa6115 eserce05 çok teşekkür ederim tatlım rabbim hepimizi sağsalim miniklerimize kavuştursun inşallah 😍🥰😘
eserce05 [silindi] maalesef ben gündüz uyuyamıyorum oğlum uyutmuyor :) gecede su içmek için kalktı bende daha uyuyamadım😀
Aysunnn1907__ Biz bugün 6 haftalık olduk.🧿 Geçen haftaki gibi yoğun belirtilerim yok. Ama ara sıra kasık ağrısı sol bacak ağrısı baş dönmesi mide bulantısı gaz birikmesi şişkinlik ve göğüs hassasiyeti oluyor🤭
eserce05 Aysunnn1907__ evet evet demekki hepimizde oluyor☺️ Artk herşey değişiyoor güzel rahatsızlıklar bunlar♥️