D-vitamini infertilide pınar özcana gidiyorum tüp bebek bölümü docent 350 tl ama doğum kesin fazladır cnki istersen girermiş oda pahalı dio okumuşum buralarda DHa önce kayıplarım var die oraya gidiyorum şimdi 10 haftaya girdim doğum fiyatı ilerleyen zamanda konuşulur