Papiiii bende daha önce yaşadım.ilki çok kötüydü,. Kızardı,şişti,zonkluyordu resmen.sonra tırnağının dibi çürüdü.çürüdükçe çürük ucuna gelmeye basladı.geldıkce bende kestim.tabı bu arada alttan tekrar yeni tırnak çıkıyordu. Şimdi ikinci kez tekrar oldu.ama ilki gibi açımıyor. Yine dipten çürümeye başlamış. Neyden oluyor bilmiyorum.daha öncelerden hiç böyle birşey yaşamamıştım.