realist3560 benimkide cok asagida. Sata gore 8+4 doktora gore 7 haftalik. Universite hastanesine gidiyodum kalp atisini hala duymadigim icin ozele gittim kadin direk gelismemis sagliksiz ve kurtaj dedi ondan sonra lekenmem oldu kahverengi . Baska doktora gittim devlete progestan verdi ve gec dollenme olmus olabilir bi hafta beklyelim dedi. İlaci kullaninca lekelenme bitti. Ama bebek asagida . Bende cok ayakta kalinca veya yuruyunce belim kopuyo ve sancim oluyo. Yatiyorum bende agir bisey kaldirmiyorum ayaklarimi yuksege kaldiriyorum yatinca.