Aleynaurken Merhaba 21+3 haftaligiz. Ayaklarım çok şişiyor bileğime kadar sizde de böyle olan var mı acaba ???
MeriHera Aleynaurken ayakları havada tutmak ve tuz tüketimini azaltıp su tüketimini arttırmak, bacak bacak üstüne atmamak veya uzun süre ayakta durmamak lazım şayet bunları yapıyorsanız ve yine devam ediyorsa doktorunuza danışın belki başka bir durum vardır ama genel sebepler bunlardır
Zeynepppdyg Aleynaurken biraz erken başlamış sanki ,daha bugun ilk defa şişti 35+2 im . Tuz tüketminizi ve tansiyonunu takip etmenizi öneririm
Aleynaurken paksudemirbas gerçekten soğuk beton arıyor gözlerim ama sanki erken gibi geliyo bana da o da biraz korkutuyo
Nesli8998 Aleynaurken Bende aynıyım sizinle 21+3 bendede oluyor neden anlamıyorum tuz fazla tuketmiyorum yürüyüş yapıyorum yinede şişlik var
Aleynaurken Nesli8998 bende bı süredir düzenli yürüyordum zaten tuz öyle normal hayatta günlük tüketim kadar ama anlayabilmiş değilim cuma günü tarama testimiz var orda sorunca sizi de bilgilendiririm
Akan Çok oturmayın size tavsiyem çalışıyorsanız masanızın altına ayak destegı alabilir veya bir kutu koyabilirsiniz ayaklarınızı yüksekte tutmak için ve mutlaka saatte bir iki saatte bir yürümeye çalısın, tuzu azaltıp bol su tüketin