cemre27 Hanımlar oje sürüyor musunuz aseton kokusu zarar verir mi sizce fikirlerinizi almak istiyorum🤗
mucizemizibekliyoruzz cemre27 ben hiç sürmedim. Süren var tabi. Hamilelikle birlikte doğal yaşıyorum 🍀
Kenanizm18 cemre27 aseton kokusuna fırsatım olmadan oje kokusu beni aşırı rahatsız etti ilk zamanlar o yüzden sürmüyorum ☺️
goncasln cemre27 asetonsuz oje cıkarıcılar var havadar bir yerde cıkarın ojeyıde gunlerce tırnağınızda tutmazsanız hiç bişeycik olmaz bence 👍 bu kadar takılmamak lazım hamilelik bakımdan vazgeçmek demek değil 🌸😊