Meliisa Kızlar hamilelikte yürüyüş önemli mi evde ayakta durma vs hareket etmek açık hava vs farkı var mı
Omay0707 Meliisa bence yok ben cogunlukla evdeyim 14 haftalıgım evde işlerimi yapıyorum uyuşuk şekilde 😀doktor gayet iyi yapıyosun dedi hiç kilo almadım çünkü
Anne4142 Meliisa ev işlerini haraketten saymıyor uzmanlar hatta vücudu gereksiz yıpratıcı buluyor. En güzeli temiz havada bol oksijenli yürüyüş. Ancak imkanınız yoksa ev içinde yürüyüşler var youtube da
seyma9188 Meliisa Elbette önemli sağlıklı kilo alımı,vücudun ödem tutmaması için çok önemli bence.Üstelik doğumu da kolaylaştırdığını biliyorum.Ben her gün olmasa da 1 er gün arayla çıkıp yarım saat de olsa yürüyüş yapıyorum eşimle çok iyi geliyor.😊
Meliisa Omay0707 aynı şekil bende çok hareketliyim doktor evde hareketliysen sakıncası yok demişti aralıklı hava alıp yürüyüş yapabilirsin yorgun olmadığın zaman
Meliisa seyma9188 yürüyüş iyi geliyor rahatlatıyo da aralıklı bende yürüyorum sadece ayaklarda şişkinlik ağrı oluyo oda geçiyo hemen