hafsa2020
[bilinmeyen] canım ben 35 oldum benimde bi.kaç haftadır baya az hateketlri ama zaten çok aşırı hareketli bi bebek değildi çok nadir fazla hareket ettiği zamanlar 😊
shinemom
[bilinmeyen] benim o haftalarda cok değişmedi 33haftalık suan hala hareketli bi sor istersen doktoruna normalde de hareketlimiydi peki
Nananusha
[bilinmeyen] 32deyiz asiri cok haraketli
Gul_hamad
[bilinmeyen] bende kareketi az, ama ama asagida. Mesela simdi toplaniyor bir yere,acitiyor bszen. Ama normal. Cunki buyudukleri icin yer daraliyor
shinemom
[bilinmeyen] bende cok yorulunca hareketleri yavaslıyor fark ediyorum oda yoruluyor cunku yınede bı takıp et eger cok farklıysa git bekleme canm
Morvi
[bilinmeyen]
Merhaba , 31+1 haftadayım ve azaldı. Toplanmalarda çok olur. Yeri daraldığı gibi eskisi gibi hareket edemiyor. Korkulacak bir şey yok merak etme :) bol bol dinlen..