Dina Canım bebişlerimiz çok korumalı katman altında.. bana doktorum yüz üstü düşsen bile kanama olmadığı sürece bebişe bişey olmaz demişti, plesentam benimde önde ve rahim ağzımda canım.. Allah onu çok korumalı yerde tutuyor kolay kolay dışarıdan darbeyle zarar görmez , kanama olursa dikkate al gel demişti☺️ Kanaman olmadıysa endişelenme canım🙏🏻