Elif-dmn merhaba, ben de Ekim ayında doğum yapacağım ilk gebeliğim yenidoğan bir kaç tane geri kalan 0-3 / 0-6 veya 3-6 almayı düşünüyorum çok fazla olmadan. Hediyelerde gelecektir muhtemel. Şampuanı sebamed aldım yenidoğan hassas ciltler göre.. bir-kac birşey daha aldım artık bundan gerisi deneyimim üzerine bakalım 🤍🌸👼 bugün e bebek indirimden baya faydalandım hediye çeki kazandım vaktiniz varsa kapanmadan bakmanızı tavsiye ederim.