merwerkan1903
Selam kızlar reyapta doğum yapıp fotoğrafçıyla anlaşıp memnun kalan oldu mu?albümlerini gördüm acıkcası pek hoşuma gitmedi fotoğraflar bulanık hep net bile cekememiş.bildigim kadarıyla da hastanenin fotografcısi oldugu icin de disaridan getirmek yasakmış.çok saçma birşey bence özel hastane sonucta istedigin yerle anlasma hakkına sahip olamamak kötü we bana göre fotografçısı kötü.sonuçta birkere olacak birşey çok önemli.en hawalı memorial wb hastanelerde bile istedigin fotografciyla anlasabiliyorsun.dısardan getiren oldu mu kaçak göçek falan merak ediyorum:)