Selam arkadaşlar💜
Reglimin 5. günü klomifen sitrat içmeye başlayacağım.
2 gün içtikten sonra usm gidicem ve doktorumla paylaşıcam.Bu ilacı kullananlar hamile kalanlar oldu mu? Lütfen beni bilgilendirir misiniz?
Galiba folikül geliştiriliyor ve buna uygun çatlatma iymesi kullanılıyor