Yaklaşık yarım saat önce ayağım kaydı ama düşmedim. 11 haftalık hamileyim korktum biraz bebeğe bişey olur mu Oldu mu diye içim içimi yedi. Arkaya doğru sendeledim karnım gerinir gibi oldu ama şuan ağrım filan yok ister istemez korktum. Allah korusun Bi sıkıntı olur mu sizce? Başına benzer durum gelen bişey var mı?