Hanımlar herkese merhaba
Bayram malüm arefe günü biraz çok yürüdüm koşturdum o gece hiç uyumadım hatta 1 saat lik uyku ile bayram koşturması yaptık kurban malum bu sabah kalktığımda karnım taş gibiydi uzun bir süre bu şekilde idi bebek hareketi var yok değil ama az az hissediyorum. Bu durum endişelendirdi beni gerçekten yorgunluktan mı oluyor ama ayaklarımda çok fazla şişti yakın gidebileceğim bir Dr yok böyle devam ederse gideceğim ama bu durumu yaşayan varmı gerçekten çok korkuyorum