Tugba1106 direkt hastaneye gelmeniz gerekiyor. Perinatoloğun kapısının önünde ayrı bi sekreter var ona haftanızı söylüyorsunuz o size orda ne zaman gelmeniz gerektiğini, ne zamana randevu verebileceğini söylüyor. Ayrıca doktor hanım çok tatlı ve ilgili bir bayan. Devlet diye tereddüte düşmeyin, uzun uzun ilgileniyor 🌸