Meryem_46 beni de ilk günler emzirirken afakanlar basıyordu, sütüm de az geliyordu bebek ağlıyordu ben ağlıyordum bu yüzden emzirmek istemiyordum. Bebeğime alıştıkça geçti. Sizin de zamanla geçecek bence, bol bol kucağınıza alıp öpüp koklayın yavrunuzu