Tolesga çok mantıklı çünkü yaş dolayısıyla yumurta kalitemiz ya da eşin sperm kalitesinde düşmeler olabiliyor ve risk faktörü biraz yükseliyor. 34 yaşındayım direkt yaptırdım, biraz pahalı ancak kaderimi ve bebeğimin sağlığını 2-3-4’lü testlerin “olabilir” ihtimaline bırakamazdım.
İyi ki de yaptırdım diyorum, çünkü inanın hamilelik bunun dışında da sürekli “acaba” sorularıyla dolu geçiyor.
Ancak derseniz ki ne gelirse Allah’tan ben kabul ediyorum, o zaman testlerle kafanızı karıştırmayın sadece 20’lerde detaylı yaptırırsınız organları ve kendisini görebilmek için.