Ayseparpar daha vaktin var bacım bu doktorların derdi ne hemen suni sanci verelim kafasına giriyorlar. Ben Almanya’da yaşıyorum 40. Haftada gittim doktora doktorum dedi 1 hafta daha bekleyelim olmadı hastaneye gitmen lazım suni sancı ile doğum başlatılır. Tam 40. Haftama girdiğimde eve geldim uyudum uyandım ve nişanım geldi 40+2 de oğlumu kucağıma aldım sancılarım çok yoğun olmadı oğlum iri bir bebek olduğu için kafası inmedi ebem en sonunda belden uyuşturdu üstüne suni sancı verdi bak Allah seni inandırsın kendi sancım sadece belime vuruyordu suni sancı karnımın içini yakıyordu resmen. Bide uyuşmuş olduğum halde bekle bacım 40 haftaya kadar bekle valla bak kendini takip et bebeğin hareketinde sıkıntı yoksa her hafta kontrole git baktın gerçekten geleceği yok suni sancıyı mecburluktan al. Hep 36. 37. Haftada işlerine gelmediği için suniyi verelim başlasın diyorlar yemin ederim Almanya doğum konusunda harika.