34 haftalık hamileyim, bu zamana kadar sıfır çatlakla çok güzel gelmiştik, her gün sabah akşam lierac kullanıyordum gün içinde kuru hissedersem madecassol de sürüyordum ve her duştan çıktığımda komple bebe yağıyla yağlanıyordum..karnım son bir haftadır gergin ve çok büyüdü ve maalesef dün akşamdan beri de inanılmaz kaşınıyor, ne kadar yağ jel sürdüm artık sayamadım 😔 sanırım bayaa bi çatlayacağım..diyeceğim şu ki 10.haftamdan beri çok düzenli bi şekilde nemlendirmeme rağmen sonuç bu, herşey cilt yapısı çatlak oluşumuna yatkınlıkla alakalı demek ki..bebişimden hatıra diye kendimi avutacağım artık 🤷🏻♀️