Ozqemuhammed Bebeğim 4 aylık doğmadan önce cam biberon almıştım aventn. Ama ben pişman oldum keşke plastik olanı alsaydim. Bebeğim kaldırıp içemiyo ağırlığından . Kuzenim plastik almıştı kızı sürekli kendi kaldırıp içiyor bilginiz olsun
[silindi] Ozqemuhammed ilerki yaşlardada öyle bide süt ısıtınca falan sıcak oluyor kızı tutmak istemiyordu yengemin