Hznd Herkese iyi bayramlar arkadaşlar yazlıktayım bende ve dün akşam korkunç bir durum yaşadım 11 Haftalık gebeyim dün kahverengi bir leke geldi hemen doktorumu aradım yatmamı söyledi eğer çoğalırsa en yakın hastaneye gitmelisin dedi sonra lavobaya gittiğimiz peçetede kan olmuştu apar topar hastaneye gittik şükürler olsun bebeğim iyiydi ama düşük tehlikesi olduğu için doktor yatmamı istedi iğne ve hap verdi kanama durdu ama peçeteye sildiğimde çok az kahverengi leke akıntı gibi oluyor az şekilde korkuyorum birşey olmasından sürekli yatıyorum yaşayan varmı aranızda beni bilgilendirirseniz şok sevinirim
HurremSultan Hznd eğer şuan kahverengi gelmeye devam ediyorsa büyük ihtimalle kanaman durmuştur. Rahimde kalanlar temizleniyordur. O yuzden bol bol dinlen ve stres yapma canım. Kanaman olursa da hastaneye gidersin🌸
Ogretmenanneyim Hznd dün bende aynısını yaşadım 12 haftalık hamileyim iğne vuruldu hap verdi serum takıldı kanama alani oluşmuş dedi cok küçükmüş
Sonikiuc Hznd benim de kanamam olmuştu. İğne ve ilac sonrasında da kahverengi gelmisti. Çok dikkat ettim ayaklarımın altına yastık koyup uzandım. Esimle yakinlasmadik. Ağır bir iş yapmadım. Belime hiç bir şekilde yuklenmedim. Çok şükür şu an bebisim 24+5 ve iyiyiz ❤ Bazı kadinlarda kanama olabiliyor dikkatli olmak lazım. Benim bir arkadaşımın ve ablamın basina da gelmişti Çok aşırı kan kaybetmişlerdi. Çok şükür bebekleri dogdu ve buyudu. İnşallah tüm bebislerimiz sağlıklı olsun 🙏❤
minismom Hznd bende 11 haftalıgım gecen gun aynı durumu bende yasadım kahwerengi akıntım wardı acile gittim kalp atısı flan duyuldu ama icim hic rahat degil bebek kasıga dusmus dediler kendi doktorumada gidemedim tatil oldgu icin telefonla ulastım bende yatıyorum progestan fitil kullanmamı we hawuz iliski yolculuk olmasın dedi insallah bisey olmaz
Selennm Slha 11 haftalıkta normal mi bilmiyorum ama şu an ben de de kahverengi leke var geliyor ara ara dinlenince geçiyor kana dönerse kork hamilelikte kahverengi leke korkulacak bir şey değil kırmızıya dönmediği sürece
Hznd Sonikiuc Aminnn çok teşekkür ederim 8 aylık yeğenimle bizle birlikte onu çok kucağıma alıp indirdim biraz zorladım kendimi sanırım
Ogretmenanneyim Hznd durdu evet olabiliyor böyle belli bir sebebi yok dedi ilaç verdi bol bol dinleceksin dedi. Böyle elim kalbimde yatıyorum sürekli
Pcoslubiranne Hznd kanama pat diye kesilmez. Azala azala biter benim en son 20 gunu bulmustu kesilmesi Kesili tekrar yine gelebilir.23 hafta lekelendim ben.
Jatice Bende ayni haftalar benzeri şeyi yaşadım, kesinlikle kendini yorma, banada ilaç, iğne serum verip evde bol bol dinlendim. Yaklaşık bir ay devam etti lekelenmem sonra kesildi çok şükür 17 haftaliyiz gayet iyiyiz.
Aysaayigitt Hznd bende ilk zamanlar aynı problemi yaşadım çok şükür şuan 33 haftadayız 😇 ilk kırmızı sonrasında bir kaç gün kahverengi leke gelmişti doktorum kahverengi lekeden korkma dedi bu zamanlarda dinlenmek ve progestan verildiyse onu düzenli kullanmak önemli korkulacak bişey yok bol bol dinlen 🥰
Hznd Aysaayigitt Yediklerime bol su tüketmeye ve ilaçlarımı düzenli almaya çok dikkat ediyorum bolca yatıyorum sadece yemek yemek için ve lavabo ihtiyacım için kalkıyorum
koalamiyim Hznd kanama kahverengiye döndüyse korkmayın o eski kanamadan kalanları atıyordur. Benim ilk 4 ay oluk oluk kanamalarım oldu bebişim çok şükür kucağımda şimdi. Bol bol su içip yatıp dinlenin ☺️