Ayse_01 Kızlar 36.haftamdayim,Ankara’da kalıyordum ama bayramda ağrıya geldim ve sancılarım başladı.hastaneye gittim vana gönderdiler ,Van bölge hastanesi deyim 4santim acilmam var yatıyorum şu an sizce iyi bir hastane mi