Nil2736 devlet canım yoğunluk var gösteremeyiz deyip gönderdiler bugun gördüm çok şükür ama doktor yok bize pazartesi günü bilgilendirme yapacaklarını söylediler ama bayram tatili olduğundan bilgi de vermediler çocuk iyi de olsa kötü de olsa ne bilgi alabilecez ne de çıkma ihtimali olsa bile çıkamayacak doktor olmadığından