Nurcan2509 Güzel Anneler 2 hafta önce doktora göründüğüm da hala bebeğin makat şeklinde olduğunu söyledi şu an 36+5 im Bebeğimin döndüğünü nasıl anlayabilirim Normal doğum istiyorum Bebek baş aşağıysa bu nerden anlaşılır 😑😑😑
hunilimom Nurcan2509 benim büyük kızım da 36 da döndü 2 gün uyuyamamistim 😂 çok hareketli oluyor karnin şekilden şekile.giriyor haftası büyük olduğu icin anlaşılıyor ağrıların oluyor
[silindi] Nurcan2509 valla bizim haftamız küçük 27+1 ama başı aşagıdaydı hep altta hareket ediyor vajinama vuruyor bide sürekli tuvalete gidiyorum 😊
mmihri Hareketlerinden bi nebze anlayabilirsiniz belki, yani ben öyle anladım. Kaburgalarımın altında sürekli yuvarlak poposunu oynatıyor ve hıçkırığında hareket kasığımda oluyor.
Pheebs mmihri Ya bu durum bende cok garip. Hickirigi bi kaburgalarımın orda hissediyorum bir kasiklarimda. Bazen yanlarda. Dört dönüyor galiba içimde 😂😂
Nurcan2509 mmihri kaburgalarımın tam ortasında bir sertlik var acaba o poposu mu oluyor Evet hickirdigonda da kasığımda hissedyrm