Mutlubebekannee 2 gün arayla gittim şuan 7+4 um geçen. Salı gittim devlete testler için orta bakıldı 6+6 bide 7+0 olarak çıktı sonuç 2 gün sonra doktoruma gittim o tam dinletti dedi devlette açmasıyla kapanması bir oldu bebek zarar görür diye kısa tuttu alttan bakmıştı kendi doktorum 1 ay sonraya çağırdı 2li tarama için ama konuştum devlete yaptircam testleri zaten devlete 1 ay sonra çağırdı 2 li için denk geldi tabi anlayacağın en az 11 kusur haftaya kadar gidemicem