Kızlar merhaba 28+2 günlüğüz ikizlerle. 4 5 gündür özellikle yemek yedikten sonra kasıklarıma, sanki idrara sıkışmışım gibi kramplar ve sancılar giriyor. Belli bir süreden sonra geçiyor. Birde şöyle hareket etmeden yarım saat sandalyede oturayım yine aynı ağrı giriyor. Nedir acaba bu ağrının sebebi?