Kizlar benim adetim 9 gun gecikti ilk gunlerde kivamli seffaf akintim vardi sonra sadece su gelmeye basladi son gunlerde yine seffaf sadece dun kokusuz suku soluk sari akintim oldu belirli zamanlarda basim cok agriyor.midem bulaniyor ama kusma falan yok sadece hafif bulanti birde geceden simdiye ikinci defa karnimda cok ufak saliselik sancilar oluyor.afedersiniz lavaboda zorlaniyorum ve fazla su icmememe ragmen cok fazla lavaboya cikiyorum.uyudukca uyuyasim geliyior.gecikmenin 3. Gununde kan verdim sonuc negatifti bu sabah idrar testi yaptim negatif cikti ama 40 dk sonra filan silik cikti o gecersiz sanirim sizce nedir bu belirtiler bir fikri olan varmi?