bade899523 Merhaba, 5 haftalık hamileyim. Eşimle kan uyuşmazlığımız var. Doktor 6. Haftadan itibaren iğne olmam gerektiğini söyledi. Bu durumu yaşayan varsa tecrübelerini paylaşabilir mi :)
QUEEN088 bade899523 Canim kanuyuşmazlığı o zaman çabuk yaparlarkı sende kanama gibi durum olsa.Ama böyle 28 haftada yapıyorlar.Test veriyorsun çıkmıyorsa doğumdan sonra bitanede doz almaya ihtiyaç olmuyor.Ama çoçuğun kanı pozitiv olursa bir doz daha iğne yapıyorlar
Bayancorek bade899523 Ben 28. haftada oldum iğneyi. Kanama vs. olursa daha erken yaparız demişti doktorum. İndirect coombs tahlili yaptırdım 2 kere o negatif çıkınca oldum 28. haftada. Bazılarında pozitif çıkabiliyor öyle olsaydı doğumdan sonra yapacaktık.
Lizbonn bade899523 ben ve eşimde de var ama altıncı haftada ilk defa duyuyorum genelde 28. Haftada ve doğumdan sonra oluyor. Kanamanız yoksa eğer. Varsa daha erken yapılıyor bu igne
Busarsl bade899523 oakdar doktora sordum 6. Haftadan sonra iğne vurun dediğini ilk defa bikişiden duydum
Tiredshe İlk defa altıncı haftada olunduğunu duydum. Bizdede var 28 haftada ve doğumda oldum ikinci gebelik yine 28 haftada oldum doğumda tekrar olacağım.
bade899523 Tiredshe Gerçekten mi 😦 Ben de şaşırdım açıkçası, ben de doğumda iğne olunuyor diye biliyordum.
Tiredshe bade899523 28 haftalıkken test yapılıyor negatif çıkarsa iğne yapılıyor, sonra doğumda tekrar yapılıyor mutlaka hele ilk çocuksa, çünkü ilk çocukta sorun olmuyor genelde ikinci de oluyor. Yani kanama olmadan iğne neden yapıyor anlamadım sizinkini.