48 saat ara ile beta sonucum
810
1324
2036, 10 çıktı
Sizce sağlıklı bir gebelik olur mu çok üzgünüm çok az artıyor bu şekilde artıp sağlıklı bir şekilde hamileliği süren oldu mu
Doktorumuz 2. Sonuç için sağlıklı bir gebelik değil demişti az arttığı için iyi veya kötü yorumlarınızı bekliyorum