Bella_63 benim dediğim gibi son haftalarda oldu yağlar,kremler, losyonlar çatlat kremleri kullandım ama ikiz olduğu için herhalde çatlak oluşumu başladı. Halbuki annemde ve anlamlarda hiç olmamıştı genetik olarakta kimse de yok ailemde şans bana güldü sanırım 😅 o bahsettiğin ağrıyı o kadar iyi biliyorum ki… O süreçte bir de çalışıyordum ben inanılmaz kötü Allah sabır versin. İlerleyen dönemde azalıyor 😅 yada artık alışıyor mu demeliyim bilmiyorum.