Evet şükür ki sağlıklı sıhhatli 25. Haftayı bitirdik. Fakat bu haftaya kadar aldığım 10 kilo, ve çatlayan vücudum inanılmaz halde. Öyle ki makat kısmından ayak bileklerime kadar çatladım belim karnım bacaklarım… Dökülen saçlarım, kaşlarım.. gıdım çıktı mesela. Kısa boyluyum 155 boyundayım ve aşırı tuhaf görünmeye başladım incecik bacaklarım incecik belim vardi küçücük göğüslerim vardı. Evet biliyorum hiçbirisi bebeğimden önemli değil ama ben öyle tiksindim ki kendimden öyle özgüvensiz hissediyorum ki. Yürürken bacaklarım birbirine sürtmeye başladı pişik oldu geçen dışarı da etek giydiğim de. Herşeye binlerce kez şükürler olsun tabii, ama ben kendimi hiç beğenmez oldum. Eşim sağolsun benim hep destekçim. Ama onunla yakınlaştığımız zaman soyunmak bile istemez oldum. Asla gündüz yakınlaşamıyorum çünkü onun girebileceği her yerim mosmor çatlak.. beni öyle görsün istemiyorum. Ailem görgüsüzdür mesela, ailem bana geldiğinde kapıdan girdikleri an dedikleri ilk şey panda gibi olmuşsun demeleriydi. Kendimi yine çok seviyorum hep de şükür ediyorum yeter ki bebeğim sağlıklı olsun diyorum. Beslenmeme dikkat ediyorum günde en az on defa krem sürüyorum. Ama yinede olan oldu. Okadar mutsuzum ki kafaya takmayım diyorum ama elime aldığım kıyafete giremiyorum. Zormuş anne olmak bu yollardan geçmek… Gerçekten insanlara hamilelere saygı duymak lazımmış.😔