Herkesin bayramı mübarek olsun öncelikle
33+4 e girdik ama benim kasıklarım ve bacaklarım özellikle gece uyurken çok acıyor sizce bu normal mi bir taraftan diğer tarafa dönerkern sanki kemiklerim ayrılıyor birbirinden uzun süre oturup kalkıncada yürürken bir anda kasıklarım çok acıyor yürüdükçe açılıyor bunlar normal mi sizce yoksa yalancı doğum sancılar mı