Esra88kskn Kizlar 15 hafta gebeyim bebegimin hareketlerini daha hissrtmiyorum siz ne zaman basladiniz hissetmeye?
Deletedmom83940 Esra88kskn ilk gebelikse çok erken 20. haftalarda hissediliyormuş bende hala hissetmedim
Ballkusum_33 Esra88kskn bende 15 haftalık oldum tık yok ilk bebek geç hissedilir 17-22 arası hissediliyormuş genelde
Ebru-EY Esra88kskn ben henüz 17+2 ve hala hissetmedim. Doktor 20den önce hissedemezsin anlamazsın demişti. Hissedenlerde oluyor gerçi. Ben hissetmiyorum henüz bişey
zilhan 15+5 haftalık gebeyim 12’den beri ufak ufak hissediyorum , 2 haftadır da minik minik kıpırdanma hissediyorum benim de ilk gebeliğim . Herkesin farklı oluyor sanırım . Ama her gün hissetmiyorum hissetmediğim de ise korkuyorum 😂
canserko Ben de 15+6 yım yaklaşık 10 gündür bariz sekilde hissediyorum. İkinci gebeliğim ilkinde 22-23 haftayı bulmuştu :)
canserko Ys35 valla olabilir benimde temmuz sonu dogum yapmam gerekiyordu erken dogum oldu. Kullanıcı adınız tanıdık :D