Kizlar sata gore 8+4 gebeyim doktora gore bir bucuk hafta geride dun doktora gittim kese kenarinda kanama var dedi ama bebek filan gorunuyo dedi daha kalp atisini duymadm kucuk dedi hafif lekelenem var progestan verdi. Boyle olan var mi kanama gecti mi sonra