Sema88 İyi bayramlar aranızda boş gebelik geçiren var mı son adet tarihine göre 6 haftalık hamileyim test yaptım pozitif çıktı çizgiler çok belirgindi 6 yıldır bebeğim olmuyordu içime şüphe düştü hiç boş gebelik yada kimyasal gebelik geçirmedim