Zeyzey_12 _momy_ canım emin ol o yüzdendir iridir bebeğin bana hep kafası büyük dediler ama gayet normal kafalı doğdu oğluşum💙 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
_momy_ Zeyzey_12 ay doktorda çok güzel şakayla anlattı panik yapmadım ama başka doktora mı gitsek acaba dedi eşim de panik oldu ama doktor gayet güzelce çok iri bir kız bebek bu dedi bebiş hatta basketçi olacak anne karnından belli dedi
Zeyzey_12 _momy_ korkmamalısınız ama elde değil tabii ben de başka doktora gitmiştim onda ölçümler normal çıkmıştı
Sevgilii17 teachervera yaa benimde hep yaüekliyor proteğin kaçağı falan yok ama yüksek Gine’de anlamadık 35 haftyım inşallah normal doğum yapabilirim
Yaseminf Zeyzey_12 hayırlı evlat olsun allah anali babali büyütsün gerçekten de hamilelik kapali bir kutu hersey allahtan gerçeği allahtan başka kimse bilemez
ruveydataskin Zeyzey_12 bende 37+6 Eskişehir’de şehir hastanesinde takipliyim benimde bebeğime sıvı birikmesi var kafası büyük vs diyorlar ☺️ Çok sevindim hem sizin hem bebeğiniz sağlıklı olmasına mutlu Mesut büyütün inşallah 🙏
Zeyzey_12 ruveydataskin çoook teşekkür ederim sizde sağlıkla kucaklayın inşallah hangi doktora takiplisiniz
Handecik Zeyzey_12 oyy masallah yavrunuza da size de🧿🥰 baş buyuklugu için konusmustuk doğum oncesi kaç hafta ileriydi?bende 37+5 im rahim kasılıyor gevşitor gecen sancılarım 80 90 a vuruyordu nst de ama eve yollamışlardı, şimdi kasılmam var gidebilirim acile
Zeyzey_12 Handecik allah yardımcınız olsun bir ara 4 haftaya kadar önde gidiyor dediler ama doğumda haftasına uygun kafası vardı çook şükür ❤️
Lahinnn Handecik hande kasılmaların kac dakıkada bir gelıyor bir gün içinde kac adet gelıyor kasılmalarda benım nefesım de kesılıyor siz de de aynısı oluyor mu ya
ozlmayn Zeyzey_12 merhaba benim bebeğime de kafası büyük diyorlar korkuyorum açıkçası normal doğum açısından belirgin bir büyüklükle mi doğdu acaba
Zeyzey_12 ozlmayn ben zaten erken doğurduğum için öyle büyük kafalı değildi haftası dolsaydı nasıl olurdu bilmiyorum çok büyük giderse doktorunuz sezeryana yönlendirir zaten