35 haftalığız
Cuma günü hastaneye nabzım yükseldiği için gittim 140 larda olan nabzım hastaneye gidine kadar 164 olmuştu susuzluktan olabilir dediler serum verdiler kadın doğum nst baktı sancım 9 du bebeğin nabzı 180-200 ve direk dediği sezeryan doğum olabilir diye doğum yapan hastaneye yolladılar orda alttan muayene ve ultrason yaptılar sonrada yatış verdiler bebeğin nabzı normale döndü sancı 22 oldu ama ben hiç hissetmiyordum yemek yememede izin vermediler suda içmeyeceksin dediler sezeryan yapcaklarmış sonra başka uzman doktor geldi oda sancı varmı kanaman varmı dedi olmadığını söyleyince bekleyelim o zaman dedi gelirse doğuma başlarız diye gitti diğer doktorda illa şimdi sezeryan yapacağız diye durunca bende hastaneden taburcu olmak istedim ve çıktım çünkü sancıyı hissetmiyorum açıklıkta yokmuş zaten bebeğin nabzı normal benimde normal sancı 40 ve üzeri olunca doğum başlıyor diye biliyorum hastaneden çıkmakta doğru mu yaptım yanlış mı çok kafam karıştı yolda bile doğum yapabilirsin demişti hastaneden çıkarken ama 22 sancı ve hissetmediğim bir sancı sizlerde sancı kaç olunca doğumunuz başlamıştı