Eldgrn kendi doktorum net ve doğru bir sonuç verebilmesi için 11. haftada yapılmasının doğru olduğunu söyledi. 13. haftada doğru sonuç vermezmiş o yüzden bu hafta içerisinde bayramdan hemen önce yaptırdım. Hatta bununla ilgili ikili test deneyimim diye bir post yazdım lakin kaynana postları kadar ilgi görmedi 😂