sinoli Önerebileceğiniz güçlü bir nemlendirici? Ve çatlak kremleri ya da yağları? Cildim aşırı kuru..
moom222 sinoli ben bebantol bakım ve onarıcı sürüyorum bak 33 haftada sürmeye başladım kızarıklıklar azaldı ama çatlama gitmiyor en azından koyu belirgin durmuyor
Deletedmom727272 sinoli cildin içinse istediğin nemlendirici Vücut için (bebek ürünü ama baya iyi) Çatlak için (bunu biraz kremle de karıştırabilirsin combo nemlendirme olur) Lierac’ta güzel ama bir ayda bitiyor ne para yeter ne sana nemi hissettirir.
sinoli Deletedmom727272 lierac doktorum da önerdi ama emin olamadım sonuçta 3. Aydan itibaren başlayacağım her ay bunu alamam o yüzden sormak istedim birde zaten yarısı bacağıma gidecek 😅 teşekkür ederim bu bilgiler çok iyi oldu. Memnun kaldınız mı önerdiklerinizden peki?
Deletedmom727272 sinoli nemlendiriciler gebeliğimi neredeyse öğrendiğimden beridir kullandığım ürünler. Mustela olanlar organik içerikler, Lrp ise minimum kimyasal.. Yüzüm karma ancak kışın yanak bölgem pul pul dökülür içerğide tertemiz olduğundan favorim. Mustela nemlendiricide 2. Kutuya geçtim kimyasal koruyucu alkol vs. içermediğinden aşırı güzel koku seviyorsan eeehhh dersin, ama avokadolu epey nemledirir, çatlak yağında yeniyim Lierac’tan geçtim ama Lierac’ın zaten nemlendirme vaadi yok, Mustela ile baya pehlivanım😂 duş sonrası bacaklarım ve kollarım için yağ ile kremi karıştırıyorum diğer yerlere full yağ. Ha bu arada İncia’nın çatlak öncesi balsamı var o da baya iyi ama hızlı bitenlerden. Fiyatı uygın deneyebilirsin