Tugce3441 dilann22 benım sinüzit var mesela ben karanlık ortamda duruyorum saç diplerimi hafif hafif cekınce rahatlıyorum ve parol içebilirsin
seyma9188 dilann22 Benim de geçenlerde aynısı oldu.Ağrıdan gözümü açamadım.Şakaklarıma bastırarak masaj yaptım biraz rahatlattı.Sonrasında ılık bir duş aldım iyi geldi.
seyma9188 Çok ciddi bişey olmadığı sürece ilaç kullanmam ben.Şimdi ekstra dikkat etmek lazım tabi malum bebiş varr ☺️