İki gündür geceden başlayan sık idrara çıkıyorum. Sanki idrara sıkışmış gibi gidiyorum çoğunlukta bir iki damla anca geliyor . Bazende(15-20 dakika arayla) aşırı yoğun idrar yapıyorum. İdrara sıkışmış gibi hissetmek çok rahatsız ediyor artık. İkinci gebeliğim ama ilkinde son haftalarda geceleri yaşıyordum sadece bu problemi şimdi sabah akşam aşırı rahatsız ediyor. Sebebi nedir çarşamba kontrolüm var ama korkuyorum da doğum belirtisi gibi bişeydir diye.