Nskyhn Ya kızlar nereyi okusam ayrı bir şey yazıyor. İncia konak yapan dökülen varmış.. mustela içeriği değişmiş. Baby me yenidoğan içerik temiz diyor , herkes memnun. Ne dersiniz? Son şampuan kaldı artık okumaktan kafayı yiyeceğim ya
sifabebek Nskyhn inşallah o günlere gelirsem ben ersağ kullanmayı düşünüyorum. Evimdeki her şey ersağ bebek şampuanı da onu denemek istiyorum