Elifderin34 Bbsrrr ben kaldım sağ tüpüm alındı 3 ay psikolojik ve fiziksel olarak dinlen demişti doktorum 3.aydan sonra hemen oldu
Duygucancan Bbsrrr benım sol tüpüm kapalı sag tüpümden hamile kaldım ama öncesinde rahim filmi cektirdim 2. Ayında hamile kaldm çok şükür
Neseeli Bbsrrr dış gebelikte sol tüpüm alındı canım 3 ay sonra sağ tüple hamile kaldım, şöyle ki zaten yumurtlama bir ay sağ tarafta bir ay sol tarafta gerçekleştiği için sağ tüpe de denk gelecektir.. ☺️
Mavisperi Bbsrrr arkadaşım dış gebelik yaşadı bilememişler kanama tuplerden birine dolmuştu şimdi 36 haftalik hamile Rabbım insaAllah sizede nasip etsin
tupbebekannesi522 Elifderin34 merhaba tüpünüz sezeryanla mı alındı? Benimde rahim anomalim olduğu için 4 aylık bebeğimi ve sağ tüpümü kaybettim sezeryan oldum doktor 1 sene yasak dedi.
Bbsrrr Neseeli ben hepten soldan yumurtluyorum canım şaka gibi resmen ya iki aydır yumurta takibi yapıyorum iki aydır da soldan
baby3_ Bbsrrr 3 dış Gebelikten sağ tüpüm alındı sol tüp de kapalıydı tüp bebekle ikizlerimi dünyaya getirdim. 1,5 yaşındalar şimdi mucize resmen 6 haftalık hamileyim kendiliğinden
Emresra61 Bbsrrr eltımın kist yuzunden sol yumurtalığı alındı ıkı tane kızı var suan ne zaman hamılelık düşünse hemen hamıle kaldı masallah