15689 Kızlar 15 haftalık oldum ama göbeğimin şekli değişti ve büyüdü bu haftalarda sizinde böyle oldu mu internetten bakınca erken vesaire diyor merak ettim?
nurssell 15689 bende bugün değişimle karşılaştım göbeğimin yanlarında da şişkinlikler oldu artık tam bir hamile göbeğine benzedi 16+4 ayrıca kaşınmaya da başladı büyük ihtimal çatlayacakta
Derya 15689 iç karınla alakalı iç karnınız küçükse anında göbeğiniz çıkabilir normal yani herkesde aynı olmaz benim 6. Aydan sonra aniden çıkmıştı o zaman daha kötü birden büyüdüğü için anıden çatlıyorsunuz🤷♀️
nurssell Tugce3441 evet kaşımamaya çalışıyorum ama çok erken başlayınca aniden kremsiz yakalandım sipariş verdim o gelene kadar kantaron yağı sürücem
hukukcuanne_06 nurssell vazelin ya da normal nemlendirici sürseniz de olur maksat o bölgenin nemli olması😇
nurssell hukukcuanne_06 vazelin içerik olarak çok sıkıntılı vücut kremide hiç kullanmıyordum normalde yapış yapış histen dolayı 😇 artık kıllanıcam mecbur sipariş verdim aloevera da iyi geliyor diye duydum
hukukcuanne_06 nurssell bebek vazelini almıştım ben kendime ama bilmiyordum sıkıntılı olduğunu:( anladım inşallah çatlamazsınız😇
Muhammedinannesi2424 Benimde cok ani büyüdü. Dün eşim karnin cok belli dedi tunikten. Yeni sipariş etmek zorunda kaldim. Çok erken geldi bana da büyümesi
nurssell hukukcuanne_06 çok teşekkürler ☺️ inşallah çatlamam şimdi kantaron yağı sürdüm kendi yaptığımız
nurssell 15689 zayıf hamile kalanların daha önce çıkıyormuş derler ama tamamen iç karınla alakalı demekki bu arada 68 kilo sıkıntı yaratmıyor diye biliyorum biraz dikkat ederek çözülemicek bir kilo değil bence arkadaşım 90 kiloyla hamile kaldı şuan daha sadece oda 17 hafta 400 gr almış
1Neseekokcen_ Bende suan 13 haftalığım ve göbeğim baya çıktı ilk gebeliğim doktorum normal Artık büyümeye başlar dedi galiba iç karnım da küçük o yüzden 🥰
Ebbruc 1Neseekokcen_ valla bende 11 haftayı tamamladım, sabah boş mideyle aynaya bakıyorum minicikte olsa göbeğim var gazım vs de yok, herkes çıkıyo göbeğin diyo pantolonlarıma bile sığamıyorum hamile pantolonu giymeye başladım mecburen
Ebbruc 1Neseekokcen_ çünkü 53.4tü kilom hamile olduğumu ilk öğrendiğimde, geçen pztsi tok karna tartıldım 53.9 geldim ama gören göbeğin çok çıkmış diyo 🥲 seviyorum göbeğimi ama hamile pantolonunu sevemedim işe giderken giyiyorum mecburen